2013-06-20

You Inspire Me

טוב, כמו שאפשר להבין מתאריך הרשומה הקודמת, הפעם האחרונה שהתעסקתי ביצירה בכלל (ובנייר בפרט) הייתה מזמן... עברתי תקופת יובש ארוכה, איחסנתי את החומרים והכלים, ולא הייתה בי טיפת מוזה.. 

אבל אתגר חודש יוני החדש שעלה לפני מספר ימים בבלוג האתגרים הישראלי המקסים (שבמקרה נרשמתי אליו כשנפתח, בלי ממש לחשוב על זה) "יוצאות מהקווים", הזיז משהו בפנים, והרגשתי שאני חייבת לעשות משהו, ליצור, אפילו בקטנה. פתאום יש קצת מוזה, קצת חשק, יאללה, נכין כרטיס!
אז את כותרת כרטיס הברכה (וכותרת הפוסט הזה) הקדשתי לצוות הבנות המוכשרות של "יוצאות מהקווים". תודה לכן על ההשראה והדרייב ליצור סוף סוף!

האתגר הוא אתגר טכניקה, בו נתבקשנו ליצור עבודה מינימליסטית, שהעיקר בה הוא רקע בעל מוטיב חוזר שנוצר באמצעות פאנץ', חיתוך או גזירה. ואני? מתה על מינימליסטיות, קודם כל. התמונות של עבודות צוות הבלוג הלהיבו אותי, וישר חשבתי על אחד המוטיבים האהובים עלי - עננים.
כך נולד הכרטיס הזה, אחרי הרבה מחשבה, ניסוי וטעייה (מה לעשות, אני מאוד מאוד חלודה...):

השתמשתי במוטיב חוזר של עננים, חתול - כמובן! והתמקדתי בשני גוונים, תכלת וצהוב, שבמקרה גם מאוד מתאימים לקיץ P:

הבסיס של הכרטיס עשוי מבריסטול פשוט, ואם לומר את האמת, אני ממש לא אוהבת להשתמש בבריסטול, אבל במקרה לחלוטין, כשחיטטתי במאגר הקארדסטוקים שלי, הוא היה היחיד שתאם בצבעו את הקארדסטוק שממנו החלטתי להכין את העננים. ועוד יותר מוצלחת העובדה שהוא חלק, לעומת העננים שהם בעלי טקסטורה. כך יכולתי ליצור ניגוד מעניין קצת יותר ועדיין לדבוק באותו גוון.

העננים נגזרו אחד אחד מסטנסיל שהכנתי מחותמת ענן אהובה עלי (מתוך סט החותמות Kite Tales של אוקטובר אפטרנון).
החתול הוא שילוב של שתי חותמות (הסטים שהשתמשתי בהם הם Bubbly 
ו-hugs! של Penny Black) ואילתור קטן שלי - במקור החתול לא מחייך, אני הוספתי את החיוך הרחב בעט שחור. הבלון היחיד הגיע מסט חותמות שני, והכל יחד יצר את החותמת שרציתי .
הבלון צופה בדיימונד גלייז למראה מבריק, והוא הוחתם על אותו נייר כמו האותיות למילה you לשם התאמה.
inspire נכתב בעזרת אותיות של בייסיק גריי, ו-me בעזרת מדבקות Tiny Type של קוסמו קריקט.
ענן הכיתוב יחד עם החתול הודבקו בדבק תלת מימד כדי שיקפצו לעיניים, וכל המבנה הודבק לכרטיס הבסיס בדבק תלת מימד, להגברת אפקט רקע העננים.
קצת תקריבים:
הכרטיס אומנם לא שיא היופי, הדיוק או הטכניקה, אבל כמו שכתבתי, אני סופר חלודה!
אז אני, לפחות, די מרוצה מהתוצאה (:
אני מתכוננת לנסות ליצור כרטיס לפחות פעם בשבוע, אחלו לי בהצלחה...

This card was made for:
 - אתגר #23 בבלוג יוצאות מהקווים

See you next time!

19 תגובות:

  1. thank you for joining us for the Hobby House First Challenge
    Hugs Kate xx

    השבמחק
  2. Thank you for entering your lovely creation at Speed Fox & Fiends - Good Luck in the Draw - Gail & Pat DT

    השבמחק
  3. מקסים ביותר!! אני שוברת את הראש כמה הרבה זמן בנוגע לאתגר של יוצאות מהקווים והכרטיס שלך פשוט משגע!! אהבתי מאוד וברוכה השווה למוזה :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. היי יקירה, כן, long time no see... חח..
      והמון תודה! אני מחכה לראות את הכרטיס שתעשי, הכרטיסים שלך מדהימים, בדיוק בטעם שלי♥♥

      מחק
  4. Beautiful! Thanks for playing along with us this week at Speedy Fox & Friends blog challenge!

    השבמחק
  5. Terrific card!!! I am a big cat lover so right off I loved this card. , Thanks for joining Speedy Fox & Friends this week!Your design is awesome! I like the way you designed the sentimet! Thanks for joining Speedy Fox & friends this week!

    השבמחק
    תשובות
    1. Thank you so much for visiting and commenting!
      I have 9 cats, so they take a big part in my life (;

      מחק
  6. That little cat just hanging on to the balloon is just too adorable. I will I could read your language so I could tell who did it. Have to say typing so that it is justified on the right is also a fun experience!

    Come and see what I've done lately!
    kren@
    http://afourthlife.blogspot.com

    השבמחק
    תשובות
    1. Hi Keren, thank you so much for commenting! :D
      If you like you can use the translate button, but it is not so good
      If have any questions I will be happy to answer! (":

      מחק
  7. .Wonderful and adorable - thanks for joining us at Speedy Fox & Friends.

    השבמחק
  8. לדעתי הכרטיס הזה מושלם. והחיוך של החתול- במקום!

    השבמחק
  9. הכרטיס מהממם!! אם את מכינה את זה כשאת חלודה, מה את עושה כשאת בשיא הכושר?? :)

    השבמחק
  10. וואו! את קשה עם עצמך. זה מה שיוצא כשאת חלודה? הכרטיס הזה פשוט יפיפה!!! משלב המון דברים שאני אוהבת (עננים, טורקיז-צהוב...) ופשוט נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה קרין יקרה, על התגובה מחממת הלב!! אלו הדברים מהאהובים עלי גם (":

      מחק