2010-06-18

תפור עליי

או במילים אחרות, הצטרפתי להחלפת חתולים!
ההחלפה התקיימה בקומונה נישה צפונית יוצרת, וקיבלתי אתגר - moncha, שאותה הגרלתי כמקבלת ההחלפה, לא רשמה העדפות מיוחדות.

רציתי לשלב נייר ותפירה, ולהכין משהו שימושי, כי כאמור, לא ידעתי מה היא תאהב ודברים שימושיים תמיד טוב שיהיו...
ההחלטה נפלה על מחברת השראה חתולית.

בחרתי להשתמש אך ורק בגווני אדום וקרם - סגנון מונוכרומטי, שעוד לא יצא לי לנסות וחשבתי שיהיה ממש חמוד.
את המחברת פירקתי לגורמים כדי לשדרג עד הסוף, לכריכה הקדמית בחרתי פולקה דוסט אדומות (דף של Cosmo Cricket) ולכריכה האחורית דף חלק בגוון דומה.
וכאן נכנסת התפירה - את שדרת המחברת עטפתי בפשתן בגוון טבעי שתפרתי בתפר שמיכה.
הזמנתי אותו מאטסי לפני חודשיים וממש חיכיתי להזדמנות להשתמש בו!
בטח תצחקו אבל אני ממש גאה בעצמי שלמדתי איך לחבר בחזרה את המחברת אחרי שפירקתי אותה לגמרי... השתמשתי לחיבור הפנימי בקארדסטוק אפור בהיר שמתאים מאוד לגוונים שבכריכה. השתמשתי בו גם לבלון הכותרת של המחברת.



את החתולים רקמתי על הפשתן (ותודה לטיפ הנהדר של פיית מרציפן!) ואז גזרתי מסביב ופרמתי את הקצוות למראה גס.
האותיות לכותרת הכריכה הקדמית הן מסדרת Tiny Type Stickers של Cosmo Cricket, 
ו-Micro Mono Stickers של Basic Grey מקולקציית Max Whiskers ו-Basics White.
את בלון הכיתוב חוררתי  סביב הקצוות ותפרתי תפר פשוט כדי שיתאים למראה הכללי והוספתי קצת בלינג בשביל הכיף.
תקריבים:



וכמובן, הכרטיס שצורף להחלפה:



הכרטיס תואם למחברת, השתמשתי בשאריות דפים מהכריכות ובדף קראפט כבסיס לכרטיס שגם תואם בצבע לפשתן. את הרעיון לכרטיס לקחתי מכרטיס של Kristina Werner מאחד הסרטונים שלה.

החותמת המתוקה-מתוקה מסט של Penny Black בשם Every Which Way Hedgehog. גם כאן השתמשתי באותיות של קוסמו וגם בט'יקרס. לא כל כך רואים בתמונה (חבל שלא צילמתי מהצד) אבל דף הנקודות מורם בעזרת נקודות דבק תלת מימד ולחותמת החתול הוספתי שתי נקודות אחת על גבי השנייה כדי להבליט אותו עוד יותר מן הדף.
חוץ מזה קצת תיפורים בלבן, קצת בלינג וטיפה סטיקלס אדום לורד בחותמת (אפשר לראות אותו נוצץ).

ולסיכום, תמונה קבוצתית:



מקווה שאהבת moncha! ♥♥♥ 
________________________________

ולעדכון נחמד, חבילות הפרסים של זוכות הקנדי שלי יצאו לדרכן כבר מזמן, אני בטוחה שכבר הגיעו ליעדן ומקווה ששימחו את המקבלות!!

וכך הן נשלחו:



ונושא משמח אחרון לסיום...
הייתה לי שנה קשה ואומנם לא חגגתי את יום הולדתי, אבל צ'יפרתי את עצמי קצת בקניות מחו"ל.
(ממליצה בחום על החנות  A Cherry On Top למי שלא מכירה, חנות מצויינת בעיני!)

ובמיוחד במיוחד כדי לשמח אותי קצת,
זוג עגילים מיוחדים וקרובים לליבי
חתולי האהבה שלי:

 
האם זה לא הדבר המתוק ביותר שראיתן??

 נרכשו אצל אמן מדהים, ממליצה בחום! הוא מוכר באטסי, עגילים ותליונים בסגנון ווימזי ילדותי עדין ומשגע, ומלבד חיות מתוקות יש עוד הרבה מה לראות אצלו!

סופ"ש נעים לכולם! 


6 תגובות:

  1. איזה החלפת חתולית מקסימה:]

    השבמחק
  2. איזה דברים מקסימים הכנת
    והחתולים מטריפים

    tamika14

    השבמחק
  3. איזה יופי. ממש מהם. עה לי חשק.

    השבמחק
  4. הכל מקסים ביותר, איזה השקעה

    השבמחק
  5. החלפה מדהימה, והכרטיס מ-ע-ל-ף.

    ובעניין החתולים - לא יצא לי לומר לך אבל הלינקים שצירפת לבלוג של ספיי ישראל ובעיקר של קשת מחממים לי את הלב כל פעם שאני נכנסת :)

    השבמחק
  6. החלפה מדהימה!!! אני פשו אוהבת את העבודות שלך!!!
    והעגילים פשוט מתוקים - מגיע לך!! :-)

    השבמחק