2013-08-04

Shine LO

הצטרפתי שוב לאתגר בבלוג "יוצאות מהקווים" והפעם האתגר הוא אתגר סקיצה:


החלטתי שאני אוזרת אומץ ומכינה שוב דף מעוצב, דיגיטלי. הדף הוא בעצם יריית הפתיחה של חזרה לפרויקט שהתחלתי לפני הרבה זמן ודי נשכח, ועכשיו אני מרגישה שיש לי את המוזה להמשיך אותו - אלבום הילדות שלי. 
מלכתחילה הוא היה מתוכנן להיות דיגיטלי ולצאת להדפסה, ככה שהאתגר הזה ממש הגיע בזמן עבורי.

אין לי כמעט ניסיון בהכנת דפים מעוצבים, אז אני מאוד מאוד אשמח לתובנות והערות לשיפור.
אני גם לא לגמרי סגורה על העיצוב כאן, אבל אני פרפקציוניסטית נוראית, אז.. החלטתי שזה הדף ואני אזרום איתו...
בחרתי תמונה אהובה עלי מגיל 5, אז גרתי באילת, והחלטתי שהפעם אני הולכת על צבעוניות עזה ואנטי מינימליזם (צריך קצת לגוון גם, לא?).
אז זה הדף שיצא, אחרי שישבתי עליו בערך שבוע...

אתגר #26 של יוצאות מהקווים - "נקי נקי"
הפכתי קצת את הסקיצה כי התמונה שלי לאורך ולא לרוחב, אבל רואים שזה נעשה ברוח הסקיצה.
השתדלתי להשתמש רק בצבעים שבתמונה, בתוספת הוורוד הנצחי - בכל זאת דף של ילדה!
הכותרת היא בהשראת השיר "Shine" מתוך סרט האנימציה Robots, סרט מומלץ ביותר! (אני מודה, אני גרופית של סרטי אנימציה). המשמעות שלו התאימה לי למהות הדף.

אני ממש גאה בעצמי שהצלחתי ליצור שני דפים מעוצבים בחודש, תודות לאתגרים הנפלאים של "יוצאות מהקווים"! לא יצרתי ככה שנים! אני מציבה לעצמי אתגר, לסיים את האלבום עד סוף השנה, או לפחות את רובו. 

אחלו לי בהצלחה..!
ונתראה ברשומה הבאה (":


8 תגובות:

  1. יפיפה! אהבתי את שילובי הצבעים!

    השבמחק
  2. דף מקסים ♥
    ושיהא לך בהצלחה רבה באתגר

    השבמחק
  3. מקסים מקסים, התיפורים בדיוק במקום, ואפילו יש לך שפריצים של צבע! את ואנחנו עד סוף השנה מסיימות את האלבום ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. אינשאללה! אני כבר עובדת על דף נוסף בהשראת האתגר החדש :)
      תודה לך, את כל כך מתוקה ותומכת♥

      מחק
  4. יפהפה!
    אני ממש ממש אוהבת את הדף הזה על העיצוב הצבעים התמונה המשגעת והשובבה.
    מושלם בעיני

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה♥♥ זו אחת התמונות האהובות עלי (": ואני שמחה שבזכותכן עשיתי איתה משהו סוף סוף!

      מחק