2010-05-20

ויש לנו זוכות!

תודה רבה רבה לכל מי שהשתתפה בבלוגולדה שלי, לכל מי שבירכה ומי שהכינה כרטיס!♥


הגרלתי את הזוכות והן:


הזוכה בהגרלה הרנדומלית: אמיליה!

הזוכה בפרס כרטיס #1: ציפי - zipidipi!

הזוכה בפרס כרטיס #2: מיכלי מ-black tangled art!

מזל טוב לזוכות! שלחו אלי כתובת למייל: tilah321@netvision.net.il ואשלח לכן את הפרסים שלכן!

ועכשיו, הכרטיסים המקסימים שקיבלתי!!
לחיצה על השם תעביר אתכן לבלוגים של המוכשרות!

כרטיס עגול ומתוק מרינת!


כרטיס חתולי♥ יפהפה ושמח מ-kookadoo!


כרטיס מינימליסטי ועדין מעדיה!


כרטיס מתוק ויפה מדנה גל!




כרטיס שכבות מושקע מאמיליה אהובתי!


כרטיס טילדה מעלף מתמר!



רעיון מקורי באריזה יפהפיה מאיילת כהן!


שני כרטיסי ברכה מקסימים מברכה!


סט מקסים של דף וכרטיס ברכה דיגיטליים מ-מיכלי!


כרטיס קאפקייקס מתוק מתוק מציפי!


כרטיס עליז ועדין משיר!


ואחרון חביב, כרטיס וינטאג' משגע מצילה - הלא היא t42!



תודה לכן בנות נפלאות על הכרטיסים והברכות, בהחלט הפכתן את יום הולדתי לנעים הרבה יותר!♥♥

6 תגובות:

  1. איזה כייייייייייייף לי. תודה רבה.
    זכיה שניה שלי בשנתיים האחרונות.

    איזה כרטיסים מקסימים ומהממים.
    יום מהנה
    אמיליה

    השבמחק
  2. כן, זו כנראה הפעם הראשונה בחיים שזכיתי במשהו :)
    תודה רבה, ואיזה כיף לראות את כל הכרטיסים יחד, אני מקווה שהם עשו לך יומולדת שמח כמו שצריך!

    השבמחק
  3. תודה על התגובות♥♥
    יום ההולדת שלי בהחלט השתפר ו"השתמח" בזכותכן וכל מי שהשתתף!

    השבמחק
  4. Cute. The "fly" card with the kitty is my absolute favorite. Adorable!

    השבמחק
  5. ואתמול גם לקחתי את החבילה מהדואר, איזה כיף! ממש תודה :)

    השבמחק
  6. עכשיו אני רק רואה את הרשומה הזו,שיהיה לך המון מזל טוב.תהני לך מכל רגע ובהצלחה בכל♥

    השבמחק