2013-08-19

אהבה, דף מעוצב

אתגר שני לכבוד יום הולדת שנה לבלוג "יוצאות מהקווים" והפעם הספקתי לעמוד באתגר.
האתגר הוא אתגר השראה - שבו כל חברת צוות בבלוג בחרה ארבע עבודות אהובות שלה מהעבר, שאמורות להוות השראה בשבילנו ליצירת עבודה חדשה.
אני בחרתי בקולאז' של עינת:

במיוחד שאבתי השראה מהדף השמאלי התחתון, שממנו יצרתי סקיצה לדף החדש לאלבום הילדות שלי, ובכלל נושא האהבה והמשפחה שקיים בכל העבודות התחבר לי מצויין לתמונה שבחרתי.
ניסיתי ליצור סגנון קלאסי כמו בדף הסקיצה אבל כזה שגם יתאים לדף ילדות, מקווה שהצלחתי:


אתגר "השראה מהעבר" בבלוג "יוצאות מהקווים"
-
אני בכוונה לא תיקנתי את הצבע בתמונה, היא אחת האהובות עלי ואני אוהבת אותה כמו שהיא.
בגלל שיש הרבה צהוב בתמונה, השתדלתי למעט כמה שיותר באלמנטים צהובים. התרכזתי בוורוד, כדי להתחבר יותר לצד הילדותי של הדף, ובטורקיז שקורץ מהתמונה.

מכיוון שהתמונה קטנה, ואין לי איך לסרוק מחדש, הקטנתי את הפרופורציות אבל ניתן בהחלט לראות ששאבתי את ההשראה מהעבודה של עינת.
משהו עוד חסר לי שם, אני מודה, אבל אולי אני צריכה להניח לפרפקציוניזם שלי...
בכל מקרה אני תמיד שמחה לשמוע הצעות לשיפור/הערות/הארות! 

מאוד נהניתי מתהליך יצירת הדף, יותר מאשר בדפים הקודמים, והוא גם נוצר, יחסית, ממש מהר. ממש סדרת אימון ביצירת דפים באדיבות הבלוג! בקצב הזה אולי אפילו אעמוד במטרה שהצבתי לעצמי לסיים את אלבום הילדות עד סוף השנה.. נראה מבטיח (:


♥אני באמת מעריכה מכל הלב כל מי שטורחת לבקר ולהשאיר תגובה, תודה תודה תודה!♥
וניפגש ברשומה הבאה!

2 תגובות:

  1. אוהבת את העבודה. בחירת הצבעים, ה קומפוזיציה, האלמנטים והדיוק. יפה. אש קטנה

    השבמחק
  2. שמחה לראות שיצרת דף מקסים בהשראת אחד הדפים שלי האהוב עלי במיוחד עם תמונה הורי בחתונתם.

    השבמחק