2010-03-27

החלפת מיני אלבום

הצטרפתי להחלפת מיני אלבום בקומונת המפתח ליצירה. החלטתי לקפוץ למים ולהכין את המיני השלם הראשון שלי. הגרלתי את לימוריתה המקסימה וזה מה שיצא:

התלבטתי מאוד באיזו צורה להכין את האלבום, ומצאתי את הכריכות האלו של  7gypsies שאני ממש אוהבת את צורת הסוגריים שלהן.
צבע הבסיס החום יפהפה אז החלטתי להשאיר אותן ככה ולכלכתי את הקצוות עם דיו חום. מסביב תיפורים בעט ג'ל לבן ושתי טבעות לבנות להחזיק הכל ביחד:




הקישוטים על הכריכה באדיבות קוסמו קריקט המשגעים ופרימה. את האותיות לקחתי מסט של maya road, הן באו בצבע אפור אז עשיתי עליהן הבלטה חמה בצבע לבן. הכריכה הקדמית בגדול:


קצת "התפרעתי" (לפי אמות המידה שלי...) עם הכריכה כי בפנים התבקשתי לשמור על קו נקי ורגוע יחסית.
את הדפים עצמם החלטתי להכין ממעטפות חומות פשוטות שהיו לי, והשארתי פתח אחד כדי ליצור ממנו מעטפה לזכרונות.
התברר לי שהצבעים האהובים על לימור הם גווני חום, כחול, אדום, כתום וכולי אז אלו הצבעים שהתמקדתי בהם, כמובן בנוסף לוורוד הנצחי:





המעטפה לאחסון זיכרונות מהתקופה:
לסגירה השתמשתי בכפתור שפשוט מלפפים סביבו את החוט המחובר למעטפה.









וככה הכל נארז ונשלח ליעדו:



זהו, היה ממש כיף להכין ועכשיו אני מחכה בקוצר רוח לראות מה אני אקבל!

5 תגובות:

  1. הלית,זה נראה מדהים גם בתמונות, כל כך יפה וכל פרט מתאים לשני
    תמשיכי ככה, המעריצה מספר 1 שלך, אמא

    השבמחק
  2. קודם כל אהבתי את התגובה של המעריצה הראשונה שלך,כל הכבוד לה שהיא כאן קוראת ומגיבה.האלבום יצא עדין ויפה לימור בטוח מרוצה.

    השבמחק
  3. אחד האלבומים המקסימים והמושקעים שראיתי!
    כל הכבוד:]

    השבמחק
  4. זה פשוט מהמם!!!!!!!!!
    אוהבת מאוד את העיצוב הנקי
    ובכל זאת מאוד צבעוני ועשיר
    ממש לטעמי
    זכתה לימוריתה

    השבמחק
  5. המיני אלבום פשוט משגע!! הכל ממש לפי הטעם שלי :)

    השבמחק